تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1400 - 23:40
کد خبر : 9165

قفل وین۷ و ماجرای حذف غربالگری

قفل وین۷ و ماجرای حذف غربالگری

*رویترز خبر داده مذاکرات هسته‌ای در وین بعید است تا قبل از روی کار آمدن دولت جدید در تهران در ماه آینده میلادی برگزار شود. روسیه اما اعلام کرده مذاکرات دور هفتم تا ۱۰ روز دیگر سر می‌گیرد. موضع آمریکایی‌ها هم این است که آماده ایم اما ضرب الاجلی تعیین نمی‌کنیم.   *بنابر اعلام سخنگوی

*رویترز خبر داده مذاکرات هسته‌ای در وین بعید است تا قبل از روی کار آمدن دولت جدید در تهران در ماه آینده میلادی برگزار شود. روسیه اما اعلام کرده مذاکرات دور هفتم تا ۱۰ روز دیگر سر می‌گیرد. موضع آمریکایی‌ها هم این است که آماده ایم اما ضرب الاجلی تعیین نمی‌کنیم.

 

*بنابر اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه وزن موضوعات حل شده در مذاکرات احیای برجام خیلی بیشتر از حل نشده است.

 

*مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد هم به ایران فشار می‌آوریم و هم به دنبال همکاری هستیم.

 

*آخرین گزارش محمدجواد ظریف به مجلس با تاکید بر اینکه «هیچ توافقی برای هیچ طرفی بی نقص نیست» با واکنش‌های گوناگونی همراه شد. برخی این نامه بلندبالا را رنج‌نامه برجامی ظریف دانسته و کیهان آن را فیلم‌نامه ادامه مذاکرات خوانده است.

 

*پس از انتشار درگیری لفظی سعید نمکی با فداحسین مالکی در برنامه زنده شبکه استانی سیستان و بلوچستان، وزیر بهداشت مدعی شد مالکی بارها خواستار گماشتن فرد مورد نظر خود در دانشگاه علوم پزشکی شده است. نماینده زاهدان هم نمکی را به دروغگویی درباره اوضاع این استان متهم کرد.

 

*همزمان با شناسایی و احضار حاضران در کلیپ قمه کشی و زد و خورد دختران در اصفهان، کلیپ دیگری از حادثه ای مشابه در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

 

*سخنگوی دولت عامل انفجار اخیر در پارک ملت را ترکیب محموله بنزین و گازوئیل اعلام کرد و گفت مبادله زندانیان بین ایران و آمریکا در جریان است.

 

*حجت الاسلام محمد مصدق به عنوان معاون اول دستگاه قضا معرفی شد.

 

*رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی درباره سیلاب ناگهانی در ۱۱ استان هشدار داده است بخصوص سیستان و هرمزگان. مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران هم از در پیش بودن پاییزی گرم خبر داده است.

 

*رسانه ها به نقل از یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب پنهانی حذف اجباری غربالگری و فرستادن آن به شورای نگهبان خبر دادند.

 

*آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین در ناصریه عراق نزدیک به ۸۰ کشته و ده ها زخمی بر جای گذاشت.

 

*به نوشته برخی رسانه‌ها، در جریان آتش‌سوزی‌های زاگرس به میزان ۵۰۰ هکتار بلوط‌زار تنها در ۱۰۰ ساعت نابود شده است.

 

*برخی منابع از کندی معنادار تزریق واکسن به ایرانیان در ارمنستان (روزی ۱۵ نفر) خبر داده اند.

 

*طالبان ترکیه را تهدید کرد که دست از محافظت و مدیریت فرودگاه کابل بردارد.

 

*به گزارش ایران مامن، پیشنهاد فشار بر مجردها از سوی کیهان جهت افزایش جمعیت، ابراز نگرانی معاون وزیر ورزش و جوانان درباره سرنوشت فرزندان «ازدواج سفید»، خداحافظی عباسعلی کدخدایی از سخنگویی شورای نگهبان، رکوردشکنی تزریق واکسن کرونا و رسیدن به ۲۰۰ هزار دوز در روز، اعلام میزان گرانی اقلام اساسی و کالاهایی چون شکر، رونمایی از فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی در کن از دیگر اخبار امروز بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات