تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1400 - 23:55
کد خبر : 9277

تعادل خرید و فروش‌های بورسی روی نقطه مقاومت ۱.۳ میلیونی

تعادل خرید و فروش‌های بورسی روی نقطه مقاومت ۱.۳ میلیونی

ریزش حدود ۸۴۰۰ واحدی بازار سهام باعث شد تا شاخص کل به زیر یک میلیون و ۳۰۳ نزول کند.   در روزی که تداوم رشد قیمت نفت و فراورده‌های آن و نیز ایجاد امکان استفاده از منابع ۱۵میلیارد دلاری ایران در کره‌جنوبی و ژاپن، امیدواری به گشایش‌هایی را در اقتصاد به وجود آورده، پتروشیمی‌ها بیشترین

ریزش حدود ۸۴۰۰ واحدی بازار سهام باعث شد تا شاخص کل به زیر یک میلیون و ۳۰۳ نزول کند.

 

در روزی که تداوم رشد قیمت نفت و فراورده‌های آن و نیز ایجاد امکان استفاده از منابع ۱۵میلیارد دلاری ایران در کره‌جنوبی و ژاپن، امیدواری به گشایش‌هایی را در اقتصاد به وجود آورده، پتروشیمی‌ها بیشترین تاثیر را در سرخپوش شدن بورس داشتند.

 

به گزارش ایران مامن، در این وضعیت تقابل و تعادل میان خریداران و فروشندگان، نقطه مقاومتی را در محدوده کانال ۱.۳ میلیون واحدی شکل داده است.

 

با وجود اینکه دیروز حجم قابل توجهی از پول حقیقی‌ها وارد بازار سرمایه شد، (۱۳۵ میلیارد تومان) فشار از ناحیه فروش هم کم نیست.

 

با قرارگرفتن در فصل مجامع که موجی از توقف نمادها را به دنبال دارد، بسیاری از دارندگان سهام تمایلی ندارند که در مجمع حضور داشته باشند و به همین خاطر سعی می‌کنند در فرصت باقی مانده برگه های سهم خود را به فروش برسانند.

 

و اما درباره متغیرهای سیاسی، با اینکه خوش‌بینی‌ها در خصوص رویکرد دولت رئیسی به بازار سرمایه به شکلی ثابت عمل می‌کند اما ابهامات بر سر احیای برجام احتمالا تا اواخر مرداد برجای خواهد ماند و بازار در وضعیت انتظار از این ناحیه، نسبت به سرانجام توافق هسته‌ای گمانه‌زنی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات