تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 12:43
کد خبر : 5011

غسال سوپربدهکار بانکی چطور آدمی می‌تواند باشد؟

غسال سوپربدهکار بانکی چطور آدمی می‌تواند باشد؟

شاید اگر ماجرای سیلی عنابستانی به گوش سرباز آملی گُل نمی‌کرد و خودِ نماینده بدون ادعاهایی مثل اینکه باتوم به شکمم زدند و با یک عذرخواهی سیدجوادهاشمی‌طور قضیه را جمع می‌کرد و کش نمی‌داد ماجرای غسال آیت‌الله مصباح برجسته‌تر می‌شد.   به گزارش ایران مامن، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص در یادداشتی مدعی شده غسال

شاید اگر ماجرای سیلی عنابستانی به گوش سرباز آملی گُل نمی‌کرد و خودِ نماینده بدون ادعاهایی مثل اینکه باتوم به شکمم زدند و با یک عذرخواهی سیدجوادهاشمی‌طور قضیه را جمع می‌کرد و کش نمی‌داد ماجرای غسال آیت‌الله مصباح برجسته‌تر می‌شد.

 

به گزارش ایران مامن، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص در یادداشتی مدعی شده غسال جنجالی آیت‌الله که از جنازه ایشان کرامت نقل کرده، یک ابربدهکار بانکی است که روحانیون سرشناس را بعد از مرگ به خانه‌ می‌برد و می‌شوید.

 

علی مصباح فرزند آیت‌الله در واکنش گفته صحبت‌های توکلی را تایید نمی‌کند اما تلویحا تایید کرده چنین کسی وجود دارد اما غسال حاج آقا کسی دیگر بوده‌است.

 

با توجه به اظهارات حجت‌الاسلام صدیقی امام‌جمعه موقت تهران و اشاره وی به باغی در ارتباط با غسل، تجسم منزل غسال سوپرمیلیاردر عطف به لوکیشن‌های لاکچری که بعضا در محصولات صداوسیما می‌بینیم زیاد سخت نیست.

 

مساله سخت تصور غسالی است که همزمان نه می‌تواند از ثواب غسل مومن و انواع اجر آن بگذرد و نه پول ملت که در حساب‌هایش انباشته شده. همچنین علاوه بر اینکه برای روحانیون معروف خانه تهیه می‌کند به فکر خانه آخرتشان هم هست.

 

بیشتر بخوانید:

کشمکش بر سر غسال آیت الله مصباح

بعد از یادداشت کیهان اتفاق افتاد؛ عذرخواهی بخاطر روایت غیردقیق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات