تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 - 2:03
کد خبر : 5698

کاهش ریسک طلاق و افزایش امید با فرزندآوری

کاهش ریسک طلاق و افزایش امید با فرزندآوری

نویسنده مجموعه کتاب “جنگ جهانی جمعیت” معتقد است: وجود فرزند در خانواده باعث کاهش ریسک طلاق و افزایش ضریب امید ونشاط در خانواده می شود.   به گزارش ایران مامن، یکی از موضوعاتی که درمورد فرزندآوری برجسته می‌شود، دشواری‌ها، مشقت‌ها و مشکلات پیش‌ِروی فرزندآوری و فرزندپروری است که با همین موضوع بسیاری از زوجین تمایلی

نویسنده مجموعه کتاب “جنگ جهانی جمعیت” معتقد است: وجود فرزند در خانواده باعث کاهش ریسک طلاق و افزایش ضریب امید ونشاط در خانواده می شود.

 

به گزارش ایران مامن، یکی از موضوعاتی که درمورد فرزندآوری برجسته می‌شود، دشواری‌ها، مشقت‌ها و مشکلات پیش‌ِروی فرزندآوری و فرزندپروری است که با همین موضوع بسیاری از زوجین تمایلی به فرزندآوری ندارند.

 

صالح قاسمی، “نویسنده کتاب جنگ جمعیت” می گوید: موضوع هزینه‌های مالی در دوره بارداری، زایمان و فرزندپروری مانع بهره مندی از لذت تربیت کودک است اما این موضوع نباید ما را در مورد مزیت‌ها و شیرینی‌های فرزندآوری دچار غفلت کند.

 

فرزند اوری

 

او در تشریح مزیت های فرزندآوری گفت: افزایش ضریب امید، ‌نشاط و پویایی خانه و خانواده، افزایش انگیزه برای تلاش خانواده ها، کاهش ریسک طلاق و تثبیت و تحکیم خانواده، رشد و تکامل شخصیت والدین از مهمترین مزیت های فرزندآوری است .

 

این نویسنده معتقد است: کسانی که به‌بهانه‌های مختلف مثل مشکلات اقتصادی یا تصور دور ماندن از سختی‌های فرزندآوری، صاحب فرزند نمی‌شوند، باید به این نکته توجه کنند که از چه مزیت‌ها، محاسن و برکاتی محروم می‌شوند؛ تصور و ذهنیت زوج‌ها در این باره نیاز به بازنگری دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات