تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 11:02
کد خبر : 6439

اصرار و انکارهای کاندیداتوری لاریجانی

اصرار و انکارهای کاندیداتوری لاریجانی

رئیس سابق مجلس از نامزدهای بالقوه‌ای است که بسیاری از تحلیلگران سیاسی می‌گویند برای در امان ماندن از حملات و تخریب‌ رقبا، تاکنون نشانه‌ای از کاندیداتوری بروز نداده است.   حالا بعد از دیدارِ روز شنبه ۱۶اسفندماه حسن روحانی با سیدمحمد خاتمی، برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند هدف از این ملاقات، مجاب کردن اصلاح‌طلبان جهت حمایت

رئیس سابق مجلس از نامزدهای بالقوه‌ای است که بسیاری از تحلیلگران سیاسی می‌گویند برای در امان ماندن از حملات و تخریب‌ رقبا، تاکنون نشانه‌ای از کاندیداتوری بروز نداده است.

 

حالا بعد از دیدارِ روز شنبه ۱۶اسفندماه حسن روحانی با سیدمحمد خاتمی، برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند هدف از این ملاقات، مجاب کردن اصلاح‌طلبان جهت حمایت از علی لاریجانی در انتخابات بوده است.

گفته می‌شود با نظر روحانی، ظریف و زنگنه نیز به کمپین علی لاریجانی پیوسته و از کاندیداتوری او حمایت خواهند کرد.

 

پیشتر، جواد امام مدیرعامل بنیاد باران درباره این ملاقات گفته‌بود: در سال ۱۳۹۹ به ‌خاطر وجود شرایط کرونا بین روحانی و خاتمی دیداری انجام نشده بود و این اولین دیدار بود که صورت گرفت. به‌ هر حال، جلسات این‌چنینی بین آقایان خاتمی و روحانی مرسوم بوده و این‌ گونه نیست که این یک اتفاق خاص و تازه‌ای باشد.

 

به گزارش ایران مامن، همچنین برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند لاریجانی به اطرافیانش تاکید کرده از هرگونه اظهارنظر درباره نامزدی او در انتخابات۱۴۰۰ خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات