تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 17:03
کد خبر : 7420

کار سخت لاریجانی برای پس گرفتن نانِ قرضی از روحانی

کار سخت لاریجانی برای پس گرفتن نانِ قرضی از روحانی

مخالفان روحانی در روزهای تصویب برجام و مقاطع شدت فشار جریاناتی مثل پایداری بر دولت، علی لاریجانی را ضربه‌گیر این فشارها می‌دیدند و می‌گفتند با پس از رفتن روحانی از پاستور، لاریجانی مزد حمایت‌هایش را در انتخابات ۱۴۰۰ خواهد گرفت.   حالا کار لاریجانی بسیار سخت شده و او که سال ۸۴ از حمایت تشکل‌های

مخالفان روحانی در روزهای تصویب برجام و مقاطع شدت فشار جریاناتی مثل پایداری بر دولت، علی لاریجانی را ضربه‌گیر این فشارها می‌دیدند و می‌گفتند با پس از رفتن روحانی از پاستور، لاریجانی مزد حمایت‌هایش را در انتخابات ۱۴۰۰ خواهد گرفت.

 

حالا کار لاریجانی بسیار سخت شده و او که سال ۸۴ از حمایت تشکل‌های اصولگرای سنتی برخوردار بود، اکنون جایی در معادلات اصولگرایان مگر طیف محدودی از آن‌ها ندارد.

 

بسیاری از اصلاح‌طلبان هم می‌گویند از سر اجبار و نداشتنِ نامزدِ توانا و شناخته‌شده برای عبور از فیلتر شورای نگهبان، تن به حمایت از لاریجانی نخواهند داد از جمله سعید شریعتی گفته اجماع روی رئیس رئیس سابق مجلس بعید است چرا که دوسوم اصلاح طلبان با او مخالفند.

 

با این حال، بهروز نعمتی نماینده مجلس دهم و از اطرافیان لاریجانی می‌گوید وی چه بخواهد چه نخواهد کاندیدای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری است.

 

از دید برخی ناظران حتی اگر بخشی از اصلاح‌طلبان از او حمایت کنند و مذاکرات هسته‌ای انگیزه‌های رای دادن به رئیس سابق مجلس را فراهم کند، آرای منفی لاریجانی بسیار است.

 

 

در تازه ترین نظرسنجی ایسپا، لاریجانی در مقایسه با ۱۲ نامزد احتمالی با ۴۲.۱ درصد بیشترین رای منفی را به خود اختصاص داده تا مشخص شود چه راه سختی برای رسیدن به پاستور دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات