تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1400 - 23:58
کد خبر : 8831

همنوایی دلار و بورس

همنوایی دلار و بورس

در روزی که دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومانی شد، شاخص کل بورس هم رشدی ۳۸صدم درصدی داشت و با افزایش ۴۷۰۰ واحدی به یک میلیون و ۲۴۸ هزار واحد رسید.   حمید میرمعینی کارشناس بازار سرمایه در تشریح دلایل تداوم سبرپوشی این بازار اظهار داشته انتظارات تورمی و افزایش نرخ ارز بیشترین تاثیر را

در روزی که دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومانی شد، شاخص کل بورس هم رشدی ۳۸صدم درصدی داشت و با افزایش ۴۷۰۰ واحدی به یک میلیون و ۲۴۸ هزار واحد رسید.

 

حمید میرمعینی کارشناس بازار سرمایه در تشریح دلایل تداوم سبرپوشی این بازار اظهار داشته انتظارات تورمی و افزایش نرخ ارز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته و گزارشات مالی سال ۹۹ اکثر شرکت‌های بزرگ هم مزید بر علت شده است.

 

در این میان، دورنمای بازار هم از نگاه رسانه‌ها دور نمانده است. به نوشته دنیای اقتصاد در حال حاضر بسیاری از فعالان بازار بر این باورند که در صورت تداوم تورم در دولت بعدی راه بازار سهام برای تداوم صعود تورمی هموار خواهد شد ضمن اینکه فاکتور انتخاب تیم اقتصادی دولت سیزدهم هم مورد توجه تحلیلگران و ناظران بازار است.

 

و اما در خصوص واریز سود سهام عدالت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه سود سهام عدالت تا چند روز آینده پرداخت می شود، گفت: اگر همه شرکت ها سود را واریز کنند، دومین مرحله از واریز سود به صورت کامل انجام می شود در غیر این صورت آن بخش از سود که واریز شده است، پرداخت خواهد شد.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات