تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 12:34
کد خبر : 9768

ژانر وحشت سیاه، قرمز و بدن‌های لخت

ژانر وحشت سیاه، قرمز و بدن‌های لخت

*با توجه به تاخیر رئیسی در ارائه کابینه به مجلس و اعلام مجلسی‌ها که دهه اول محرم تعطیلند، عملا کار تشکیل دولت جدید با وجود تاکید رهبری برای تسریع کار به شهریور موکول شد.   *در سخت‌ترین روزهای کرونایی با نزدیک به یک‌هزار قربانی رسمی و غیررسمی، تصاویر عزاداری از تهران، مشهد، خمینی شهر اصفهان

*با توجه به تاخیر رئیسی در ارائه کابینه به مجلس و اعلام مجلسی‌ها که دهه اول محرم تعطیلند، عملا کار تشکیل دولت جدید با وجود تاکید رهبری برای تسریع کار به شهریور موکول شد.

 

*در سخت‌ترین روزهای کرونایی با نزدیک به یک‌هزار قربانی رسمی و غیررسمی، تصاویر عزاداری از تهران، مشهد، خمینی شهر اصفهان و … موجی از بهت و نگرانی به دنبال داشته است؛ تصاویری با در و دیوار سیاهپوش، نور قرمز و صدها نفر برهنه که تنگاتنگ هم سینه‌زنی می‌کنند. نهادهای مسئول و ناظر گفته‌اند به تخلفات رسیدگی می‌کنند و سه بار به متخلفان اخطار می‌دهند.

 

*سخنگوی ستاد کرونا خراسان رضوی رسما اعلام کرد نمی‌توانیم عزاداری‌ها را تعطیل کنیم. با این حال حسین فخری مداح سرشناس خوزستان گفته امسال در هیچ مراسم عزاداری شرکت نمی کنم.

 

*بعد از اصلاح‌طلبان و فن‌سالاران و نیز کاربران عادی فضای مجازی، طیفی از اصولگرایان و نمایندگان مجلس و نیز بسیج دانشجویی هم به زمره مخالفان شهرداری علیرضا زاکانی در پایتخت پیوستند. با این حال، استعفای وی از نمایندگی مردم قم در مجلس اعلام وصول شده و او اعلام کرده اهالی محله‌ها را کوچ می‌دهیم و محلات تهران را با الگوی جدید می‌سازیم.

 

*انتشار تصاویر حبرگزاری فارس از پرسنل، محیط و فرایند تولید واکسن برکت بازتاب بسیاری در فضای مجازی داشته است؛ هولوگرام‌های چسبیده بر انگشت، دمپایی‌های قدیمی روبسته، واکسن‌های ریخته کف باکس بسته‌بندی و …

*بعد از اظهارات بحث برانگیز مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی که گفته حالا نمی‌شود رهبری کوتاه بیایند و اجازه دهند واکسن فایزر وارد شود، سخنگوی سازمان غذا و دارو از رفع ممنوعیت ورود واکسن‌های مدرنا و فایزر به کشور خبر داد به شرطی که در آمریکا و انگلیس تولید نشده باشد.

 

*پنتاگون اعلام کرد اقدامات ایران واکنشی به فشارهای آمریکا است و برای مقابله با ایران راهکار نظامی وجود ندارد.

 

*نورنیوز سایت نزدیک به شورای عالی امنیت ملی خبر داد: ایران به مذاکرات وین بازمی‌گردد.

 

*با شروع دادگاه سوئدی حمید نوری دادیار زندان گوهردشت به اتهام مشارکت در اعدام‌های ۶۷، ایران‌اینترنشنال پوششی لحظه به لحظه از این رخداد ارائه داد.

 

*اعتراض یکی از شهروندان جونقان در استان چارمحال و بختیاری به نام حبیب فدایی، دستگیری وی و تبعات آن باعث شد تا نام این منطقه در شبانه‌روز گذشته در رسانه‌ها پرتکرار شود.

 

*رئیس انجمن شیرخشک نوزاد اظهار داشته ۱.۵میلیون یورو مواد اولیه این کالا در گمرک دپو شده و در حال از بین رفتن است.

 

*رئیس دانشگاه تهران اعلام کرده ۲۵استاد این دانشگاه از ابتدای اپیدمی بر اثر کرونا جان باخته اند.

 

*بعد از انتشار گسترده ویدئوهای سلاخی حیوانات زنده به دست چند زن در اینستاگرام، پلیس فتا وارد ماجرا شد.

 

*سریال «قبله عالم» با انتقادات گوناگونی مواجه شده از جمله روزنامه «جوان» نوشته این سریال آگاهانه خواسته شخصیت امیرکبیر را به لجن بکشد.

 

*اوضاع افغانستان سبب شده تجارت ایران با این کشور کاملا متوقف شود. طالبان اعلام کرده بعد از تصرف همه ولایت‌ها راهی کابل می‌شود و فعلا برنامه‌ای برای پایتخت ندارد. نهادهای بین‌المللی از کشته شدن ۲۷ کودک افغانستانی طی فقط سه روز خبر می‌دهند.

 

*به گزارش ایران مامن، ادعای رسانه‌های حقوق بشری درباره کشته و زخمی شدن دو کولبر در بانه کردستان، آتش‌سوزی کشتی سوری در بندر لاذقیه و تکذیب ایرانی بودن این کشتی، رسیدن بیت کوین به مرز ۵۰هزار دلاری، آتش‌سوزی در کارخانه تجهیزات نظامی اسرائیل و حمله تازه سایبری به اراضی اشغالی، ترور شهردار کربلا از دیگر اخبار شبانه‌روز اخیر بود.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات