تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 13:09
کد خبر : 7922

ادامه گاف‌های صداوسیما و جولان حامیان همجنسگرایی

ادامه گاف‌های صداوسیما و جولان حامیان همجنسگرایی

*ماجرای قتل بابک خرمدین کارگردان گمنام به دست پدر و مادرش، در فضای مجازی بازتاب ویژه ای داشته است. از شایعات مبنی بر تمایلات همجنسگرایانه تا اظهارات پدر مقتول درباره مجردی و سپس طرح ادعای اختلافات خانوادگی. تصاویر مربوط به بازسازی صحنه قتل، بحث‌های مربوط به لایحه «تشدید مجازات پدر در صورت قتل فرزند» و

*ماجرای قتل بابک خرمدین کارگردان گمنام به دست پدر و مادرش، در فضای مجازی بازتاب ویژه ای داشته است. از شایعات مبنی بر تمایلات همجنسگرایانه تا اظهارات پدر مقتول درباره مجردی و سپس طرح ادعای اختلافات خانوادگی. تصاویر مربوط به بازسازی صحنه قتل، بحث‌های مربوط به لایحه «تشدید مجازات پدر در صورت قتل فرزند» و … هم باعث شد ماجرا ابعاد مختلفی پیدا کند.

 

*۱۷ می که روز جهانی دگرباشان نامیده می‌شود باعث جولان همجنسگرایان و حامیان حقوق آنان در فضای مجازی شد. از جمله الناز شاکردوست بازیگر سینما که با چتر هفت رنگ تصویری در اینستاگرام از خود منتشر کرد و به قتل علیرضا فاضلی (مقتول همجنسگرا) اعتراض کرده است. همچنین برخی کانال‌ها از آویختن پرچم رنگی همجنسگرایان حاوی شعارهایی علیه جمهوری اسلامی از تعدادی از بناها تصاویری پخش کردند.

 

* گاف‌های صداوسیما پایانی ندارد. بعد از اینکه مجری صداوسیما در یکی از برنامه‌های این سازمان برای استاد پرویز مشکاتیان ۱۲ سال بعد از درگذشت وی آرزوی سلامت کرد، کوشید در برنامه بعدی آن را رفع و رجوع کند که باز هم گاف این مجری به دلیل بی‌اطلاعی وی خبرساز شد.

 

*پس از پخش تصاویر کتک زدن یک زن در بانک رفاه و پرتاب وی به بیرون، مدیر روابط عمومی این بانک اعلام کرد این فیلم مربوط به سال گذشته است و با کارمندان خاطی برخورد جدی صورت گرفته است.

 

*انتخابات و ماجراهای آن در فضای مجازی مورد توجه ویژه کاربران است؛ از وحدت گفتمانی که سعید جلیلی میان اصولگرایان دنبال می کند تا ریاست علی نیکزاد نایب رئیس مجلس بر ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی. بازار گمانه زنی ها درباره سناریوهای انتخاباتی هم داغ است از جمله یکی از کارگزارانی ها گفته لاریجانی تا پایان در صحنه انتخابات نمی ماند، رقابت اصلی بین رییسی و جهانگیری با هاشمی شکل خواهد گرفت. لاریجانی گزینه ذخیره این دوره از انتخابات است. همچنین گزارش برنامه ۲۰ و ۳۰ از جلسه شورای نگهبان مورد توجه مجازی ها قرار گرفت.

 

*«فرهاد نیلی» استاد اقتصاد دانشگاه در یک گفت و گوی تلویزیونی گفته است: شاغلینی داریم که فقیرند. فقرای شاغل خیلی بیشتر از فقرای بیکارند. ۶۰ درصد فقرا شاغل هستند. عدم همخوانی درآمد و هزینه‌های زندگی با توجه به تورم سرسام آور و مداوم دغدغه این روزهای بسیاری از مردم است.

 

*کاربران شبکه های اجتماعی از جنگ اسرائیل علیه غزه تصاویر دردآور بسیاری منتشر کرده اند. کودکی که در عزای مادرش نشسته، آواربرداری خانه هایی که بمباران شدند و کودکی که از بمباران غزه در شوک فرو رفته و چشمانش باز مانده است. برخی فعالان مجازی روایت می کنند خانواده ها در این منطقه کودکان خود را شب ها میان دوست و آشنا تقسیم می کنند که اگر بمبارانی شد همه آنها یکجا از بین نروند! شمار شهدای تجاوز صهیونیست‌ها به غزه به ۲۱۲ نفر رسیده است.

 

*به گزارش ایران مامن، شایعه گرانی بنزین، نگرانی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از بازگشت صف گوشت، هشدار استاندار خراسان رضوی از ورود کرونای هندی از مرزهای شرقی، افزایش شدید هزینه وام مسکن، معرفی ۱.۳ میلیون واحد مسکن خالی به سازمان امور مالیاتی از کانون های توجه رسانه ها و کاربران مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات